شماره تماس پشتیبانی
02188915004
  • دوره ها
  • کلوپ دانشجویان نامزدی هدفمند

پیشنهاد تکرار نشدنی _ فقط به مدت 7 روز

زمان باقی مانده:
همین الان کلیک کنید
همین الان کلیک کنید

کلوپ دانشجویان نامزدی هدفمند

نیاز به پشتیبانی دارید
پشتیبانی از طریق تلگرام
یا
تماس با شماره:
021-88915004
اطلاعات برنامه آموزشی
زمان برنامه 14:35
نوع برنامه ویدئو
تعداد قسمت 35
می خواهم شروع کنم.
200,000 تومان
برای دیدن این برنامه آموزشی روی دکمه بالا کلیک کنید.
دانلود اپلیکیشن اندروید
با اپلیکیشن به راحتی می توانید برنامه های آموزشی را ببینید.

پریسا نصری

مدرس این برنامه

عضو هیئت مدیره سازمان مردم نهاد خانواده موفق با همکاری استانداری تهران با هدف تحکیم بنیان خانواده
فعالیت در حوزه بالا بردن آمار ازدواج و پایین آوردن آمار طلاق
دارای 8سال سابقه ی مطبوعاتی و فرهنگی
مدیر روابط عمومی مجله روانشناسی شادکامی
مدیر اجرایی انتشارات فریور
عضو سرای روزنامه نگاران کشور

صفحه مدرس
می خواهم شروع کنم.
200,000 تومان
برای دیدن این برنامه آموزشی روی دکمه بالا کلیک کنید.
درباره این برنامه

این کلوپ فقط ویژه بانوان می باشد، و از مردانی که دوره جامع را برای بانوی خودشان تهیه می کنند، درخواست میکنیم حتما به نام خود بانوی خود دوره را تهیه کنند که بتوانند از این کلوپ بهره مند شوند.

 

بیشتر زنان باهوش به روش سخت و از طریق تجربه‌ی دست اول باهوش می‌شوند. و آن‌ها آسیب‌هایی با خود دارند كه تایید کننده این مسئله است‌ ـ خاطرات ناراحت‌كننده‌ای از بی‌خوابی‌های شبانه، اشك‌ها، سردرگمی، خشم، تردید به خود و اضطراب.

بدون شک آن‌ها درباره‌ی زندگی، عشق و ارتباط، تجربه‌های زیادی كسب كرده‌اند، اما برای دستیابی به چنین تجربه و خردی بهای سنگینی پرداخته‌اند.

ما باور داریم روشی راحت‌تر برای باهوش شدن زنان وجود دارد؛ روشی راحت‌تر تا اطلاعاتی به دست آورید كه برای مدیریت خردمندانه‌ی ارتباطاتتان به آن نیاز دارید، بدون اینكه مجبور شوید با حوادثی آسیب‌زا كه اغلب با كسب چنین آگاهی و خردی همراه است، مواجه شوید؛ آگاهی و خردی بدون درد و ناراحتی، درك و تفاهمی بدون دلشكستگی، بینشی بدون احساسات آسیب‌زا.

باهوش‌ترین زنان می‌دانند كه مجبور نیستند برای باهوش شدن آسیب ببینند، سردرگم شوند یا ناراحتی و رنجی را تحمل كنند.


به زندگی روزه مره تان نگاه کنید:

  • مثلا در ارتباط قبل از ازدواج و دوران نامزدی، بارها شده که مردی را دوست داشتید، و در مراحل آشنایی از دست دادید.
  • و یا در مراحل نامزدی، ارزش هایتان را زیر پا می گذارید و بعدها دچار نگرانی و مسائل خاص می شوید.
  • و یا اینکه نمی توانید با نامزد خودتان ارتباط درستی برقرار کنید.

به نظرتان چگونه زنان هوشمند ارتباطات خود را در دوران نامزدی شکل می دهند و اختیار خود و زندگی شان را در دست دارند؟


اطلاعاتی که امروزه کم و زیاد، غلط یا درست در گوشه کنار اینترنت و شبکه های مجازی پخش شده است که معمولا 99 درصد اشتباه و با موقعیت فردی هر فرد انطباق ندارد.
زنان باهوش، خرد جمعی دانش اموختگان دوره نامزدی هدفمند و راز و رمز جذابیت برای مسائل قبل از ازدواج و نامزدی هدفمند است که برای رسیدن به یک ازدواج موفق آماده سازی شده است.
زنانی که با آگاهی کامل، دوره های توانمندسازی خودشان را گذرانده اند و الان می خواهند به همنوعان خود کمک کنند تا یک زندگی شیرین را تجربه کنند.
این بخش از وب سایت را با عنوان کلوپ زنان باهوش نام گذاری کردم .
و در این بخش تمرکز بر راه حل ها و مکمل های آموزشی برای هر چه توانمندشدن زنان باهوش داریم.

در این کلوپ سه بخش وجود دارد:
1- همفکری دانشجویان برای نامزدی هدفمند: در این قسمت همه دانشجویان دوره میتوانند سوالات خود را درج کنند و دیگر دانشجویان با تمرکز بر مسئله موجود، راهکارهای اصولی خودشان را طبق آموزه های نامزدی هدفمند به دیگر زنان باهوش انتقال دهند.


2- گزارش پایانی دانشجویان: در این قسمت دانشجویان گزارش نهایی دیدن دوره را درج می کنند، و اینکه دوره نامزدی هدفمند برایشان چقدر موثر بوده است و چه آموخته هایی از این دوره بدست آوردند را در اینجا ذکر می کنند.
به دوستانی که گزارشات دیدن هر جلسه را در پارت آخر هر جلسه درج کنند و گزارش نهایی دوره را در این قسمت درج کنند، هدیه ای از طرف استاد نصری با عنوان دوره غیر حضوری ارتباط موثر در پروفایلشان درج می شود.


3- پاسخ ویدئویی و صوتی به سوالات مهم و پرتکرار: در ادامه، برخی سوالاتی که اهمیت بالایی برای یادگیری دیگر زنان باهوش دوره نامزدی هدفمند، توسط استاد پریسا نصری به صورت مستقیم پاسخ داده می شود.

این کلوپ به صورت مستقیم توسط استاد پریسا نصری پاسخ داده می شود.
همچنین این کلوپ فقط ویژه زنان باهوشی است که در دوره غیر حضوری نامزدی هدفمند و راز و رمز جذابیت شرکت کرده اند و از مفاهیم و مطالب این دوره استفاده کرده اند.

قابل توجه است، زنان باهوشی که به تازگی در دوره غیر حضوری نامزدی هدفمند شرکت کرده اند، ظرف 24 ساعت در این گروه قرار می گیرند، تا بتوانند از آموزه ها و همفکری های این گروه استفاده کنند.

نمایش بیشتر
جلسات این برنامه

همفکری دانشجویان برای نامزدی هدفمند

مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

درج گزارش و نظر در جلسات

00 ساعت و 04 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

گزارش پایانی دانشجویان

مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل شماره 1 ویژه دانشجویان

00 ساعت و 17 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ1- رفتارمان در جامعه

00 ساعت و 05 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ2 - لغزش

00 ساعت و 06 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ3 - تغییر رفتار نامزدم

00 ساعت و 06 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ4 - ارتباط دوباره در یک ارتباط بهم خورده

00 ساعت و 01 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ6 - برقراری ارتباط و فن بیان

00 ساعت و 03 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ7 - ارتباط با فرد بدبین

00 ساعت و 05 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ 8 - ابهام در قانون 5

00 ساعت و 01 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ9 - نگران سرد شدن احساس بین من و نامزدم هستم

00 ساعت و 03 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ 10 - من در خارج از کشورم و ...

00 ساعت و 03 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

مکمل آموزشی: رابطه عاطفی

00 ساعت و 12 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ 11 - وابستگی و رفتار با نامزد

00 ساعت و 03 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ 12 - نامزدی در کشور نروژ

00 ساعت و 04 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ 13 - شبکه های مجازی

مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه اول

01 ساعت و 23 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه دوم

01 ساعت و 27 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه سوم

01 ساعت و 07 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه چهارم

01 ساعت و 04 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه پنجم

01 ساعت و 22 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه ششم

00 ساعت و 58 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه هفتم

00 ساعت و 59 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه هشتم

00 ساعت و 59 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه نهم

00 ساعت و 59 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه دهم

00 ساعت و 53 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

جزوه نامزدی هدفمند

مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

کتاب ارتباط موثر

مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت1

00 ساعت و 25 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت2

00 ساعت و 23 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت3

00 ساعت و 27 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت4

00 ساعت و 18 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت5

00 ساعت و 18 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت6

00 ساعت و 20 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن
می خواهم آموزش را شروع کنم.
200,000 تومان
برای دیدن این برنامه آموزشی روی دکمه بالا کلیک کنید.

ثبت نظر و یا سوال

برای ثبت نظر ابتدا خود شوید.
1398/8/16 21:00  مدت زمان عضویت:155 روز
0
سلام. وقتتون بخیر در رابطه با پیام قبلی که مورد خیانت همسرم را مطرح کردم گفتین دلیل و منشا خیانت را بفهمید چیه؟ از کجا بفهمم؟ چطوری؟ از خود شوهرمم که میپرسم میگه تو توی زندگی من هیچ چیزی کم نذاشتی دوستتم دارم از همه چیزم راضی هستم! من چطوری علت اصلی و واقعی این خیانت بفهمم؟؟؟؟؟؟ البته با این خانم قبل از ازدواج با من در رابطه بوده حدود 2 سال. میگه رابطه خیلی کمتر شده ولی نتونستم کاتش کنم. و میگه من با این خانم بودم واسه رفع تنهایی و هیچ وقت واسه ازدواج نخواستمش و هیچ وقت دوستش نداشتم در صورتی که در پیام هایی که بهش داده خیلی حرف های احساسی بهش زده! به نظرتون من پافشاری روی رفتن این منشی از شرکتش بکنم ؟؟؟؟؟؟؟ این منشی 10 سال که تو این شرکت کار میکنه و کلید داره! پیش مشاور هم رفتیم بهم گفت شش ماه بهش فرصت بده که جبران کنه ولی بازم اگر تمامش نکرد و به رابطه برگشت اقدام واسه طلاق بکن !!!!!!! :( نظر شمام همین؟!؟!؟ من از جایی که عقدم و عروسیم نزدیک اصلا نمیدونم عروسی کنم یا عقب بندازم؟؟؟؟؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
پاسخ ها
سبا یعقوبی مشاور سایت
1398/8/18 17:43  مدت زمان عضویت:561 روز
0
نمی تونید منکر این واقعیت بشید که ایشون برای ازدواج و زندگی مشترک شما رو انتخاب کردن پس قطعا شما رو دوست داشتن!
باید ببینید چه چیزی در رابطتون کم هست یا نیست و به بهتر شدن ارتباطتون کمک می کنه و این هم با کمک یک متخصص میسر هست یا اینکه همسرتون خودشون بیان کنن و به نوعی ازتون بخوان که مثلا فلان رفتار رو داشته باش یا فلان کار رو انجام بده...
اصرار شما بع این موضوع ممکنه باعث بدتر شدن ارتباطتون بشه
برای تصمیم گیری حتما باید با یک مشاور متخصص صحبت کنید و بعد اقدام کنید
1398/8/10 15:16  مدت زمان عضویت:528 روز
0
سلام من 4ماه نامزدکردم ولی هنوزهیچ حسی بهش ندارم واسم زیادوقت نمیزاره درحد3ساعت فقط.باهم اصلانمیریم بیرون شام یاناهاربخوریم.هرپنچ شنبه جمعه همش لواسان میره بامامانش اینا.چندباربهش گفتم واسه منم وقت بزار.اصلاگوش نمیده میگه خونه مادرم اینجاهست .ولی خونه مادرش تهرانه. مامانی هم هست.ازاینجایی فهمیدم همش به حرف مادرش گوش میده بامادرش مشورت میگیره.هربارمیریم بیرون یامادرش یاخواهرش زنگ میزنن چندبار. میگه تازنده هستم مامانمومیبرم میارمش.توهم نمیخوای بیای بمون خونه .درموردسکس باهاش صحبت کردم فقط میگه هفته ی یه باراونم 5یا10دقیقه .راستش من تودوراهی بدجوری گیرکردم بعداون داستان من یه دوست پسرهم دارم خیلی دوسش دارم خیلی میخوایم هموهمش چه توبیداری چه توخواب به فکرش هستم ازیادم نرفته بیرون.بانامزدم احساس غریبگی میکنم .دوس پسرم میخوادبیادخواستگاریم.ولی خانوادم میگن تانیامده خواستگاری تونبایدازنامزدت جدابشی .ازاون ورهم خیلی دوست دارم ازدواج کنم ومیخوام باعشقم ازدواج کنم.ممنون میشم راهنمایم کنید
پاسخ ها
سبا یعقوبی مشاور سایت
1398/8/11 15:03  مدت زمان عضویت:561 روز
0
قبلا در رابطه با سوال اولتون پاسخ شما داده شده است.اما در رابطه با ارتباط شما با دوست پسرتون و دیدگاه خانواده ی شما در این مورد، شما تا زمانی که هنوز فکرتون درگیر فرد دیگری هست نباید درباره ی مساله ی مهمی مثل ازدواج تصمیم بگیرید مگر اینکه اون فرد و رابطه با اون فرد کاملا از ذهن شما پاک شده باشه و اون موضوع رو برای خودتون حل کرده باشید ! نه از لحاظ اخلاقی و نه انسانی درست نیست شما چنین رابطه ای رو با دوست پسرتون نگه دارید
ایشون می دونستن که شما موقعیت ازدواج دارید و می تونستن انتخاب کنن و برای رسمی شدن ارتباطشون با شما اقدام کنند ولی چنین کاری نکردن!
به هیچ عنوان مجاز نیستید وقتی وارد یک رابطه ی متعهدانه می شوید همزمان با یک نفر دیگه هم در ارتباط باشید
بهتره هرچه زودتر به این ارتباط پایان بدید و روی بهبود ارتباطتون با نامزدتون تمرکز کنید .
موفق باشید
1398/8/6 02:03  مدت زمان عضویت:141 روز
0
سلام خسته نباشید لطفا راهنماییم کنید سوالمو مطرح کردم ولی کسی پاسخگو نبود. ممنونم.
پاسخ ها
سبا یعقوبی مشاور سایت
1398/8/11 12:31  مدت زمان عضویت:561 روز
0
کاربر گرامی قبلا پاسخ سوال شما داده شده است لطفا بعد از ورود به حساب کاربری خودتان، بخش نظرات من را چک کنید. موفق باشید
1398/7/30 11:16  مدت زمان عضویت:437 روز
0
سلام خسته نباشيد
همسر من خيلي يكدنده ست و حرف حرف خودشه.
وقتي خودش يه تجربه اي داشته فقط همون رو درست ميدونه حتي بدون منطق، وقتي بهش ميگم من تو اينترنت خوندم كه اينطور نيست و يه دليل علمي بيار فقط عصباني ميشه و تحقيرم ميكنه كه تو از كجاي مغزت استفاده ميكني😞
از اين اخلاقش متنفرم.اينكه ميگه عقل نداري، يا ميگه از مغزت استفاده نميكني.
نميدونم چطور برخورد كنم واقعا، اين حرفاش انقد روم تاثير ميذاره كه براي مدتي ازش بدم مياد حتي😰
فك ميكنه فقط اون درست ميگه.فقط افرادي كه اطراف اونن درست ميگن
دلم ميخواد ازش دور باشم، ١٠ روز مونده به عروسيمون و من خيلي حس بدي دارم، خيلي
همش فكر ميكنم من چطور ميخوام تا آخر عمر اينجوري تحقير شم و حرفم پشيزي حساب نشه و دووم بيارم
پاسخ ها
سبا یعقوبی مشاور سایت
1398/8/8 16:10  مدت زمان عضویت:561 روز
0
در برخورد با شوهرت من متوجه چند اشتباه شما شدم
اینکه میگی شوهرت فکر میکنه عقل کله... چرا چنین ذهنیتی در مردا بوجود میاد؟
یکی از دلایلش عدم اعتماد به نفسه...چرا باید برای تایید نظر و حرفت از اینترنت مستند بیاری؟ شاید تو خودت باعث شدی اون این رفتارو در برابرت داشته باشه... اکثرا زمانی که مردها حس کنند از طرف خانومشون مورد تایید نیستند برای نشون دادن اقتدارشون دست به اینگونه رفتارها میزنند... برای اینکه مطمئن تر بشیم... خودت بیا کمی به رفتارهات بیشتر فکر کن
چقدر از شوهرت به خاطر خوبیهاش و رفتارهای درستش تشکر میکنی؟
ایا رفتارهات بیشتر از اینکه تایید اون باشه بر علیه اون نیست؟
اینکه اطرافیانش رو عقل کل میدونه هم کاملا دلیلش مشخصه... احتمالا شما توی حرفهات از اطرافیانش ایراد گرفتی یا اینکه خانواده خودتو از اونا بالاتر دونستی.... اینطور نیست؟
دختر خوب شما بیشتر از اینکه رو رفتارهای شوهرت متمرکز بشی اول بیا مهارتهای خودت رو بالا ببر و نحوه رویارویی با شوهرت رو یاد بگیر بعد بگو چرا شوهرم این کارو کرد. مقاله های خوبی توی همین سایت پیدا میکنی که به دردت میخوره... باید سیاست های زنانه رو یاد بگیری و درست اونها رو انجام بدی.
مثلا:اگه شوهرت میگه تو هیچ چیز مثبتی نداری تو در جواب میگی: ولی در عوض تو خیلی خوبی ها داری!
و خیلی چیزای دیگه که بهت کمک می کنه ارتباطت رو بهتر کنی !
پیشنهاد می کنم یک بار دیگ با دقت دوره ی زنان باهوش رو ببینی و از نکات و آموزش های اون بصورت کاربردی استفاده کنی
موفق باشید
1398/7/23 12:20  مدت زمان عضویت:481 روز
0
ایشون موقع صحبت کردن برای چند ساعت حرفو قطع میکنن.بدون خداحافظی .الان یک روز شده ک جواب ندادن.چکار باید انجام بدم.فقط یک پیام دادم ک نگرانم.باز جواب ندادن.ولی میبینم تو اینستاشون پست گزاشتن
پاسخ ها
سبا یعقوبی مشاور سایت
1398/8/8 12:12  مدت زمان عضویت:561 روز
0
متاسفانه توضیحاتتون خیلی ایهام داره و بنده متوجه منظور شما نشدم
نمی دونم چه نسبتی با هم دارین؟هدف این ارتباط چی بوده؟ چه مدته که با هم در ارتباط هستین؟آیا قبلا هم چنین مواردی بوده یا خیر؟
ولی در هر صورت با توجه به مواردی که عنوان کردید بهتره با طرف مقابلتون خیلی دوستانه صحبت کنید و اگردلیل موجهی برای این رفتار ندارند بهتره به این رابطه پایان بدید ولی در نهایت این شما هستین که باید با توجه به ارزش ها و الویت هاتون تصمیم بگیرید در چنین رابطه ای بمونید یا خیر!
1398/7/23 08:54  مدت زمان عضویت:645 روز
0
سلام خانم یعقوبی عزیز... ممنونم از راهنماییتون. فقط یه مسأله ای که هست ما رابطه ی عاطفیمون خیلی گرمه. راجب هر مسأله ای میتونیم باهم حرف بزنیم و بحث کنیم. بعضی مواقع خودم هم نمیدونم با این مسأله مشکل داشته باشم یا نه...نمیدونم چطوری بفهمم ک براش عادت شده یا نه؟ خیلی مسأله ی پیچیده ایه. ایشون میگن که بلاخره تو محیط کار همچین روابطی پیش میاد. هم برای من هم ایشون. میگفت ک منم ( ینی ایشون) باید ب بنده اعتماد کامل داشته باشم ک تو محیط کار با کسهای دیگ در ارتباط باشم . و باید اون موج اعتماد بینمون برقرار باشه و گرنه من هم قبول بعضی مسائل ب عنوان یک مرد برام سخته. برام توضیح دادن ک جای نگرانی نیست. من این کارهارو برای پیشرفت کارم میکنم و اهدافی ک تو آینده دارم ب هدف روابط اجتماعی بالا. چون بعدا میخوان ک برای انتخابات شورای شهر و...شرکت کنن...
ازتون میخوام ک دوباره راهنماییم کنید ب کمک راهنمایی های شما باهاشون صحبت کردم الان چه عکس العملی نشون بدم خوبه؟
پاسخ ها
سبا یعقوبی مشاور سایت
1398/8/8 12:21  مدت زمان عضویت:561 روز
0
نیازی نیست عکس العمل خاصی نشون بدید عزیزم شما باید با توجه به شناختی که از ایشون دارید سعی کنید بهترین رفتار ممکن رو با ایشون داشته باشید و جوری رفتار نکنید و حساسیت نشون ندید که این مساله عادی بشه و به نوعی خودتون با گفتن مداوم این موضوع به ایشون مجوز بدید که با وجود حساسیت های شما باز هم چنین مسائلی رو تکرار کنند
خیلی از ارتباطات واقعا فقط و فقط کاری هست و نیازی نیست شما نگران باشید
اما می تونید از ایشون بخوایید فقط در قالب ارزش ها و خط قرمز های شما یا هرچی که براتون مهم هست می تونن این ارتباطات رو داشته باشن
چهارچوبی که فقط کاری باشه نه صمیمیت های غیرضروری .در صورتی که احساس کردید بخاطر این موارد گرفتاری چاش هایی شدید که نیاز به حل شدن داره حتما به یک مشاوره فردی یا زوج درمانگر مراجعه کنید.
موفق باشید
1398/7/21 01:17  مدت زمان عضویت:141 روز
0
سلام وقت بخیر من با یه اقایی دوست هستم فعلا رابطه ی عاطفیی شکل نگرفته
یه مدت همش صحبت میکردیم پیام میداد خیلی خوب همه چی داشت پیش میرفت .
و اینکه دوست دختر،سابق این اقا تو اینستا بهم دایرکت داد و یه استوریه عاشقونه ک خود دختره گذاشته بودش برام فرستاد
پسره اصلا دختره رو فالو نداره و استوری هارو نمیبینه
من بهش گفتم ک همچین اتفاقی افتاده
و پرسیدم ک میشناسی گفت ک اره مشتریمه اخه اون اقا کافه داره و اینکه من دیدم دختره اومد کافه و اینکه اصلا صحبت نکردن با هم و سمت دختره نرفت
الان یه مدته سرد شده خیلی کمتر پیام
میده
نمیدونم بخاطر،این موضوع یا چیز،دیگه ایه
گفتم بهش،بگم بعد اون قضیه حس،میکنم عوض شدی و اینا
ولی گفتم هی بحثشو پیش نکشم و فکرشو درگیر اون نکنم.
میخوام باهاش صحبت کنم و بپرسم ازش ک چی شده و اگه چیزی،شده به من بگه و
اینکه اصلا اگه چیزی،شده مشکلش با من هست یا نه
نمیدونم حرفامو سوالمو چطور مطرح کنم و بهش بگم لطفا راهنماییم کنین.
پاسخ ها
سبا یعقوبی مشاور سایت
1398/8/9 16:20  مدت زمان عضویت:561 روز
0
دوست عزیز قبلا هم مشابه همین سوال رو مطرح کرده بودید و به آن پاسخ داده شده است لطفا بخش نظرات من را چک کنید
عنوان کردید رابطه ی عاطفی شکل نگرفته؛ من نمی دونم با چه عنوانی این ارتباط رو شکل دادین و با چه هدفی بوده
اما اونچه که مسلم هست اینه که چهارچوب یک رابطه ی عاطفی و یک رابطه ی اجتماعی کاملا متفاوت و جدا از هم هست.
شما صرفا بخاطر این که با این شخص دوست هستین نمی تونید بخاطر رفتارشون بازخواستشون کنید
اما اگر این مدل ارتباط برقرار کردن و رفتار طرف مقابل شما رو اذیت می کنه طبیعتا کسی که می تونه بهتون کمک کنه خودتون هستین نه هیچ کس دیگه ای! این شما هستین که باید ببینید آیا این رابطه اونقدر اهمیت داره که هر طور دوس دارن با شما رفتار کنن یا خیر؟
قبلا هم به شما گفته شد که تا زمانی که جهت رابطه مشخص نشده باشه شما نمی تونید انتظاراتی که میشه از یک رابطه ی عاطفی داشت، از این فرد داشته باشید
موفق باشید
1398/7/13 16:29  مدت زمان عضویت:645 روز
0
سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستای عزیزم...
من تازگیها با نامزدم سر یه مسأله ای مشکل دارم. سر فضای مجازی... یه مدت ایشون خیلی فعالیتشون تو اینستا گرام زیاد شده...با کسایی که بهش دایرکت میدن راحت چت میکنه...برا منم تعریف میکنه کم و بیش...و وقتی میدونه من حساس میشم کلی توضیح میده که اینا دوست اینستام هستن و من هیچ حس و علاقه ای بهشون ندارم و در حد یه چت و گفتگوه. میگه که تو نامزدمی و با اینا فرق داری.ومیگه حتی اگه کسی هم بخاد بهم ابراز علاقه کنه اصصلا برام مهم نیست و فقط تو رو ب عنوان عشق قبول دارم. منم میدونم دوسم داره. اما از وقتی این اتفاق افتاده پیش میاد ک پیامهای منو دیر میده یا دیر تیک میخوره. تو اینستا خیلی مسایل سیاسی و روز رو بررسی میکنه میگه که بیشتر راجب این مسائل بحث میکنیم. مثلا هر دفه که حرف میزنیم یکی رو برام تعریف میکنه ک فلانی اینجوری گفته. من ک ناراحت میشم میگه اشتبا میکنم با تو صادقانه حرف میزنم.نمیدونم چطور رفتار کنم...ولی این قضیه اذیتم میکنه راستش احساس امنیتمو تو رابطه تحت تأثیر قرار داده. ممنون میشم اگ راهنماییم کنید..ِ.🌷🌷
پاسخ ها
سبا یعقوبی مشاور سایت
1398/7/22 17:30  مدت زمان عضویت:561 روز
0
کاربر گرامی قبلا پاسخ سوال شما داده شده است ، لطفا بعد از ورود به حساب کاربری خودتان بخش نظرات من را چک کنید. شاد باشید
1398/7/13 16:29  مدت زمان عضویت:645 روز
0
سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستای عزیزم...
من تازگیها با نامزدم سر یه مسأله ای مشکل دارم. سر فضای مجازی... یه مدت ایشون خیلی فعالیتشون تو اینستا گرام زیاد شده...با کسایی که بهش دایرکت میدن راحت چت میکنه...برا منم تعریف میکنه کم و بیش...و وقتی میدونه من حساس میشم کلی توضیح میده که اینا دوست اینستام هستن و من هیچ حس و علاقه ای بهشون ندارم و در حد یه چت و گفتگوه. میگه که تو نامزدمی و با اینا فرق داری.ومیگه حتی اگه کسی هم بخاد بهم ابراز علاقه کنه اصصلا برام مهم نیست و فقط تو رو ب عنوان عشق قبول دارم. منم میدونم دوسم داره. اما از وقتی این اتفاق افتاده پیش میاد ک پیامهای منو دیر میده یا دیر تیک میخوره. تو اینستا خیلی مسایل سیاسی و روز رو بررسی میکنه میگه که بیشتر راجب این مسائل بحث میکنیم. مثلا هر دفه که حرف میزنیم یکی رو برام تعریف میکنه ک فلانی اینجوری گفته. من ک ناراحت میشم میگه اشتبا میکنم با تو صادقانه حرف میزنم.نمیدونم چطور رفتار کنم...ولی این قضیه اذیتم میکنه راستش احساس امنیتمو تو رابطه تحت تأثیر قرار داده. ممنون میشم اگ راهنماییم کنید..ِ.🌷🌷
پاسخ ها
سبا یعقوبی مشاور سایت
1398/7/22 17:29  مدت زمان عضویت:561 روز
0
شرایط سخت و دشواری دارید و امیدوارم با درایتی که دارید و راهنماییهایی که می شوید این شرایط رو پشت سر بگذارید.
واقعیت اینکه کیفیت رابطه شما با نامزدتان می تواند نقش به سزایی در کاهش این مشکل داشته باشد اما در صورتیکه این ارضای نیازها به صورت یک عادت درآمده باشد که توسط کسان دیگری غیر از همسر برآورده شود در این صورت کار ، سخت و مشکل برای شما می شود.
با ایشان صحبت بکنید و نیازهایی رو که ایشون داره جویا بشوید و در حد امکان برآورده بسازید و یا اگر در رابطه اتان تمایل به تنوع دارند با توافق هم تنوعی ایجاد کنید که هر دو از آن راضی باشید. در حین این گفتگوها سعی کنید که شما هم دوستانه و با محبت ، نیازها و خواسته هاتون رو مطرح کنید و با کمک نامزدتان برآورده کنید. اینکه بخواهید مدام ایشان را کنترل بکنید بدون اینکه در روابطتان تجدید نظری بکنید واقعا برای شما سخته و شاید نتیجه خوبی هم برای شما به بار نیاورد.
با این وجود در صورتیکه همه تلاشهای شما باز هم فایده ای نداشت و همانطور که گفتم این کار به یک عادت برای ایشان تبدیل شده و به دنبال برآورده کردن نیازهایشان به طریقی غیر از شما هستند در این صورت با ایشان به طور قاطعانه صحبت بکنید و ضمن یادآوری همه تلاشهایتان از ایشان بخواهید که برای این مشکل راه حلی پیدا بکنند چرا که شما از این نوع روابط زجر می کشید و برای شما عذاب آور است سعی کنید که در این صحبتها به دنبال راه حل باشید نه دعوا و مرافعه تا به نتیجه ای برسید که رابطه ی شما نجات پیدا کند. در صورت تمایل می توانید در این شرایط همراه نامزدتان به یک مشاور مراجعه کنید تا ایشان در این شرایط به شما کمک بکنند
موفق باشید
1398/7/13 12:53  مدت زمان عضویت:528 روز
0
سلام خداقوت من 3ماه نامزدکردم فقط 9باررفتیم بیرون دوباررفتم خونه مادرشوهرم 3بارشوهرم اومده خونمون .ولی مادرم میگه هرروزبایدبرین بیرون .نامزدمن شغلش ازادباشریکش مغازه زدن .زیادنمیتونه بیاد.وقتی به مامانم اینامیگم نمیتونه بیادهرروزکارداره .میگن کم داری میری بیرون .وقتی به نامزدم میگم میگه درست میشه توفقط صبرکن همه کارادرست میشه میام .نمیدونم دیگه چی بگم ازاون ورم نامزدم خیلی مهربون خوبه حرف گوش کن هست هرچی گفتم بعضی وقتهانه نمیگه به خواسته هام .ازاون ورهم خانوادم بدجوری بهم گیرمیدن عصبی میشم سرنامزدم خالی میکنم.خانواده نامزدم یه خونه تولواسان دارن هرپنچشنبه میرن اینجاپنچشنبه هافقط 2باراومد پیشم باباش ماشین داره نمی دونم واسه چی مامانش باشوهرش چرانمیره یابادخترهای دیگش به نامزدم میگم میگه اونجازایده گاه پدرومادرم هستش نمیتونم نرم میگه تازمانی زنده هستم عمری ازخداگرفتم بایدببرمشون وقتی نیستم خودشون میرن .بایدچیکارکنم
پاسخ ها
سبا یعقوبی مشاور سایت
1398/7/22 17:12  مدت زمان عضویت:561 روز
0
اگر دخالت های مادرتون شما رو اذیت می کنه بهتره خیلی محترمانه و به دور از بی احترامی با ایشون صحبت کنید و ازشون بخوایید در ارتباط شما و نامزدتون دخالت نکنند چون در نهایت قرار هست شما با این شخص زندگی کنید و اگر شما از این وضعیت راضی هستین پس لزومی نداره شخص سومی نگران بیرون رفتن یا نرفتن شما باشه و این خودِ شما هستین که دراین باره تصمیم می گیرید
نمی دونم شرایط ایشون در خانواده ی پدریشون چطور هست ممکنه فقط همین فرزند پسر رو داشته باشن یا به دلیل فرزند آخر بودن ایشون ازشون توقعات بیشتری داشته باشن و بخاطر همین هم همسر شما احساس مسولیت بیشتری نسبت به پدر و مادرشون داره و سعی می کنه بهشون کمک کنه
قبل از اینکه نسبت به این موضوع گارد بگیرید یا از همسرتون ناراحت بشید بهتره خودتون رو بجای ایشون بگذارید تا راحت تر با این مساله برخورد کنید
موفق باشید
1398/7/11 22:55  مدت زمان عضویت:679 روز
0
سلام. من 26 سالمه، متولد ایرانم حدود 50 سال پیش پدرم ب قصد تحصیل مهاجرت کردن به ایران، در حال حاضر هم ساکن بندرعباس هستیم . من به تازگی از رشته فلسفه مقطع ارشد فارغ التحصیل شدم ، مدتی که برای تحصیل در تهران بودم توسط یکی از دوستانم، با پسری آشنا شدم که با معیارهایی که من برای فرد ایده الم در نظر دارم همخوانی دارد، اول رابطه گفتم ک من ایرانی نیستم و اصالتا اهل افغانستانم، ایشون هم گفتن که این مساله اصلا براشون اهمیتی نداره و اگه زمانی رابطمون جدی شد باز هم اشکالی نداره و اجازه نخواهد داد که کسی بخاطر این مساله منو ناراحت یا اذیت بکنه، خلاصه بعد از ی مدت خیلی کوتاه دیدم ک رفتارشون سرد شده و اینکه بقولی در حال فاصله گرفتن هستن، علت رو ک پرسیدم گفتن که از اینده مطمئن نیستن و میترسن اونجوری ک میخواد پیش نره، از من خواست که بصورت دوتا دوست به رابطه ادامه بدیم که من قبول نکردم و رابطه تموم شد، الان بعد از حدود دو ماه دوباره اومده، با همون رفتاری ک سری قبل اوایل رابطه از خودش نشون میداد با این تفاوت که ب من میگه اگه من و ت با هم ازدواج کنیم من نمیتونم،ناراحتی و اذیت شدن تو رو بخاطر افراد بیشعور فامیلمون که ممکنه بخاطر تابعییتت تو رو اذیت کنن تحمل کنم، من خودم احساس میکنم این صرفا یک بهانس چون در واقع خودش نمیتونه با این قضیه کنار بیاد، الانم چند روزه ک احساس میکنم دوباره شرو کرده به فاصله گرفتن.لطفا به من بگید بهترین رفتار در حال حاضر چیه و کلا نظرتون در مورد این نوع ازدواج چیه؟ ممنون
پاسخ ها
سبا یعقوبی مشاور سایت
1398/7/22 16:17  مدت زمان عضویت:561 روز
0
کاربر گرامی قبلا پاسخ سوال شما داده شده است ، لطفا بعد از ورود به حساب کاربری خودتان بخش نظرات من را چک کنید. شاد باشید
1398/7/11 22:55  مدت زمان عضویت:679 روز
0
سلام. من 26 سالمه، متولد ایرانم حدود 50 سال پیش پدرم ب قصد تحصیل مهاجرت کردن به ایران، در حال حاضر هم ساکن بندرعباس هستیم . من به تازگی از رشته فلسفه مقطع ارشد فارغ التحصیل شدم ، مدتی که برای تحصیل در تهران بودم توسط یکی از دوستانم، با پسری آشنا شدم که با معیارهایی که من برای فرد ایده الم در نظر دارم همخوانی دارد، اول رابطه گفتم ک من ایرانی نیستم و اصالتا اهل افغانستانم، ایشون هم گفتن که این مساله اصلا براشون اهمیتی نداره و اگه زمانی رابطمون جدی شد باز هم اشکالی نداره و اجازه نخواهد داد که کسی بخاطر این مساله منو ناراحت یا اذیت بکنه، خلاصه بعد از ی مدت خیلی کوتاه دیدم ک رفتارشون سرد شده و اینکه بقولی در حال فاصله گرفتن هستن، علت رو ک پرسیدم گفتن که از اینده مطمئن نیستن و میترسن اونجوری ک میخواد پیش نره، از من خواست که بصورت دوتا دوست به رابطه ادامه بدیم که من قبول نکردم و رابطه تموم شد، الان بعد از حدود دو ماه دوباره اومده، با همون رفتاری ک سری قبل اوایل رابطه از خودش نشون میداد با این تفاوت که ب من میگه اگه من و ت با هم ازدواج کنیم من نمیتونم،ناراحتی و اذیت شدن تو رو بخاطر افراد بیشعور فامیلمون که ممکنه بخاطر تابعییتت تو رو اذیت کنن تحمل کنم، من خودم احساس میکنم این صرفا یک بهانس چون در واقع خودش نمیتونه با این قضیه کنار بیاد، الانم چند روزه ک احساس میکنم دوباره شرو کرده به فاصله گرفتن.لطفا به من بگید بهترین رفتار در حال حاضر چیه و کلا نظرتون در مورد این نوع ازدواج چیه؟ ممنون
پاسخ ها
سبا یعقوبی مشاور سایت
1398/7/22 15:49  مدت زمان عضویت:561 روز
0
احساسی که دارین قابل درک هست و متاسفم که چنین چیزی رو تجربه کردین!
چه بسا ازدواج هایی انجام شده از ملت ها و نژاد های کاملا جدا و دور از هم اما هیچکدام باعث ناراحتی طرف مقابل بخاطر تبعیت یا نژاد و زنگ پوست همدیگر نشده اند.
با توجه به موضوعی که مطرح کردید حتی اگر طرف مقابل شما کاملا با معیارهای شما همخوانی داشته باشه بازهم ممکنه بخاطر تفاوت ها و نوع نگرش هایی که دارید برای هم مناسب نباشید و نتوانید یک زندگی مشترک رو تشکیل بدید
نگرانی های شما و طرف مقابلتون تقریبا نگرانی های درستی هست و ما نمی تونیم در این باره قضاوت کنیم چون همه ی این تصمیمات شخصی هست و در نهایت خودتان باید دست به انتخاب بزنید
اما باید توجه کنید شما زمانی میتونید بپذیرید و دوباره به رابطه یا ازدواج قبلی خودتون برگردید که عواملی که باعث این جدایی شده اند را بررسی و اون هارو حل کرده باشید در غیراینصورت متاسفانه باید بگویم که بازهم با همان روند قبلی پیش خواهید رفت و باز هم همان چالش ها را خواهید داشت ؛بهتره کمی با دقت بیشتری دست به انتخاب بزنید و قبل از اینکه وابستگی پیش بیاید بتونید شخصیت و نگرش طرف مقابلتون رو بشناسید
موفق باشید
1398/7/11 15:46  مدت زمان عضویت:279 روز
0
سلام وقت بخیر
عذرخواهی میکنم که سوالم رو در قالب دو پیام براتون ارسال کردم
راستش بنا ب صحبت های خانم نصری که گفتن شیک و پوشیده باشین و نحوه لباس پوشیدن ما باعث نوع برخورد و نحوه تفکر مردا نسبت ب ما میشه خواستم در مورد مشکلم بهتون بگم واقعیت من بخاطر محیط کوچیکی که داریم و محل زندگیم اصلا نمیتونم عریان لباس بپوشم وعریان پوشی در عرف ،فرهنگ و نحوه تربیتم هیچ نقشی نداره و نحوه لباس پوشیدنم دقیق بر اساس عرف جامعه هستش من چادر نیستم اما نحوه پوششم جوری هست که فقط صورت و ی مقدار از موی سرم بیرون هستش و اصلا مانتوی بالای زانو بخاطر پاهای کشیده ام نمیتونم بپوشم
بخاطر این سوالم در قالب دو پیام بود چون نمیخواستم سوءتفاهی پیش بیاد و در جوابم ب این نکته اشاره کنین که شاید لباس پوشیدنم باعث طرز تفکر اشتباه در موردم میشه
راستش از نظر خیلی از دخترا ظاهر خوب یکی از قدرتمندترین صلاح های ی زن میتونه باشه اما این قضیه ظاهر داره افسرده ام میکنه چون منو بخاطر ظاهرم میخوان و نمیخوام دستمال کاغذی باشم .الان ی سال طلاق گرفتم و ی پسری هست که نزدیک به پنج ماه میخواد باهام اشنا بشه که از تحقیقاتی که راجبش کردم فهمیدم مرد خوبی هستش و هم خوانواده محترم ونامداری داره اما میترسم باهاش ارتباط بگیرم چون روش کنترل و مدیریت جنسی دوران اشنایی رو نمیدونم و نمیدونم از چه دیالوگ ها یا چه برخورد های رفتاری استفاده کنم که بدون اینکه از دستش بدم فرصت شناخت ازم گرفته نشه و هر دو با گذشت زمان به نتیجه ازدواج برسیم
پاسخ ها
سبا یعقوبی مشاور سایت
1398/7/22 15:30  مدت زمان عضویت:561 روز
0
شما هیچوقت نمی تونید به صورت قطعی قبل از اینکه یک نفر رو بشناسید بگید می خوام این رابطه به ازدواج برسه البته که می تونید با این هدف وارد رابطه بشید اما نباید به هر قیمتی و صرفا چون مدت طولانی با اون شخص در ارتباط بودید خودتون رو مجبور به ازدواج کنید.
اینکه بعضی ها با شنیدن این موضوع رابطه رو ترک می کنن نباید باعث بشه که شما ارزشمندی خودتون رو زیر سوال ببرید
فقط می تونید با دید یک تجربه که ازش یاد گرفتید نگاه کنید و روی مهارت های ارتباطی خودتون کار کنید تا بتونید مدیریت بهتری در این باره داشته باشید
موفق باشید
1398/7/11 12:50  مدت زمان عضویت:279 روز
0
سلام و عرض خسته نباشید
راستش من 25سالمه و ی ازدواج ناموفق داشتم راستش نمیخوام رفتار خودشیفته ای از خودم ب تصویر بکشم اما من بخاطر قدم .رنگ پوستم و ظاهرم همیشه مردا جذبم میشن و اصلا نه ب من فرصت شناخت میدن و نه ب خودشون و توی همون اولین صحبت ها بدون اینکه رفتار اشتباهای از طرف من باشه وارد بحث رابطه جنسی میشن و وقتی از طرف من ب نتیجه ای نمیرسن فورا رابطه شروع نشده تمومش میکنن راستش این موشوع باعث ی احساس سرشکستگی و بیزاری از خودم شده که به همه مردا بدبین شدم و چون ی بار ازدواج ناموفق داشتم نمیتونم سنتی ازدواج کنم و رابطه رو بدون هیچ شناخت و اگاهی شروع کنم.خواهش میکنم راهنماییم کنین
پاسخ ها
سبا یعقوبی مشاور سایت
1398/7/22 14:54  مدت زمان عضویت:561 روز
0
لازمه بدونید که یکی از دلایل و تمایلات محسوس و ملموس آقایون و خانم ها برای داشتن رابطه ی عاطفی رابطه ی جنسی هست. چه بسا تنها دلیل ازدواج برخی از افراد تنها نیاز جنسی باشه.یعنی فقط و فقط برای نیاز جنسی وارد یک رابطه می شوند که هم در خانم ها دیده می شود و هم در اقایون اما در آقایون ب نسبت بیشتر است.این موضوع و شدت این نیاز باعث میشه که مسائل دیگ که با اهمیت هم هستن کم رنگ تر جلوه کنند؛مساله هم سادست شما وقتی تشنه باشین فقط به نوشیدن آب فکر می کنید !
اما قطعا همه ی افرادی که با شما آشنا میشن از همان ابتدا چنین دیدی نسبت به شما ندارن و هر چقدر هم که بیان این موضوع برای آقایون راحت باشه و به صراحت بیان کنند باز هم ممکنه شما ناخواسته سیگنال های جنسی رو به طرف مقابلتون مخابره کنید و همین باعث میشه که خیلی راحت به خودشون اجازه بدن و به شما پیشنهاد رابطه ی جنسی بدن!
شاید لازم باشه روی نحوه ی ارتباط گیری و رفتار با جنس مخالف کمی بازبینی و تجدید نظر داشته باشید
در متنی که برای ما ارسال کردید بیان کردید که رفتارم ایرادی نداره و این در حالیه که قطعا دید شما نسبت به یک موضوع با دید یک مرد نسبت به همان موضوع ممکن است کاملا متفاوت باشد
پیشنهاد می کنم حتما یک بار دیگر با دقت دوره ی نامزدی هدفمند را ببینید و سعی کنید نکات اون رو بصورت کاربردی استفاده کنید
موفق باشید
1398/7/11 01:01  مدت زمان عضویت:329 روز
0
خانم نصیری من دختری ام 20 ساله یکسال ونیم با پسری درارتباطم تو این مدت یه رابطه جنسی جزئی باهم داشتیم با دیدن پکیجایه شما تصمیم گرفتم این رابطه جزئی ام نباشه دیگ بنظر شما چطور رفتار کنم تا متوجه بشه دیگ نمیخام این رابطه جنسی جزئی بین ما باشه چطور با سیاست رفتار کنم تا متوجه بشه و اینک از کجا بفهمم منو واشه خودم میخاد
پاسخ ها
سبا یعقوبی مشاور سایت
1398/7/22 12:02  مدت زمان عضویت:561 روز
0
کاربر گرامی قبلا پاسخ سوال شما داده شده است ، لطفا بعد از ورود به حساب کاربری خودتان بخش نظرات من را چک کنید. شاد باشید
برنامه های مرتبط