به من اطلاع بده!

با کلیک بر روی "Allow" از تخفیف ها و پیام های سایت مطلع شوید.
شماره تماس پشتیبانی
02187700778
  • دوره ها
  • کلوپ دانشجویان نامزدی هدفمند

همین الان کلیک کن و بیا سایت جدید

زمان باقی مانده:
همین الان کلیک کنید
همین الان کلیک کنید

کلوپ دانشجویان نامزدی هدفمند

نیاز به پشتیبانی دارید
پشتیبانی از طریق تلگرام
یا
تماس با شماره:
02187700778
اطلاعات برنامه آموزشی
زمان برنامه 23:49
نوع برنامه ویدئو
تعداد قسمت 43
می خواهم شروع کنم.
200,000 تومان
برای دیدن این برنامه آموزشی روی دکمه بالا کلیک کنید.
دانلود اپلیکیشن اندروید
با اپلیکیشن به راحتی می توانید برنامه های آموزشی را ببینید.

پریسا نصری

مدرس این برنامه

عضو هیئت مدیره سازمان مردم نهاد خانواده موفق با همکاری استانداری تهران با هدف تحکیم بنیان خانواده
فعالیت در حوزه بالا بردن آمار ازدواج و پایین آوردن آمار طلاق
دارای 8سال سابقه ی مطبوعاتی و فرهنگی
مدیر روابط عمومی مجله روانشناسی شادکامی
مدیر اجرایی انتشارات فریور
عضو سرای روزنامه نگاران کشور

صفحه مدرس
می خواهم شروع کنم.
200,000 تومان
برای دیدن این برنامه آموزشی روی دکمه بالا کلیک کنید.
درباره این برنامه

این کلوپ فقط ویژه بانوان می باشد، و از مردانی که دوره جامع را برای بانوی خودشان تهیه می کنند، درخواست میکنیم حتما به نام خود بانوی خود دوره را تهیه کنند که بتوانند از این کلوپ بهره مند شوند.

 

بیشتر زنان باهوش به روش سخت و از طریق تجربه‌ی دست اول باهوش می‌شوند. و آن‌ها آسیب‌هایی با خود دارند كه تایید کننده این مسئله است‌ ـ خاطرات ناراحت‌كننده‌ای از بی‌خوابی‌های شبانه، اشك‌ها، سردرگمی، خشم، تردید به خود و اضطراب.

بدون شک آن‌ها درباره‌ی زندگی، عشق و ارتباط، تجربه‌های زیادی كسب كرده‌اند، اما برای دستیابی به چنین تجربه و خردی بهای سنگینی پرداخته‌اند.

ما باور داریم روشی راحت‌تر برای باهوش شدن زنان وجود دارد؛ روشی راحت‌تر تا اطلاعاتی به دست آورید كه برای مدیریت خردمندانه‌ی ارتباطاتتان به آن نیاز دارید، بدون اینكه مجبور شوید با حوادثی آسیب‌زا كه اغلب با كسب چنین آگاهی و خردی همراه است، مواجه شوید؛ آگاهی و خردی بدون درد و ناراحتی، درك و تفاهمی بدون دلشكستگی، بینشی بدون احساسات آسیب‌زا.

باهوش‌ترین زنان می‌دانند كه مجبور نیستند برای باهوش شدن آسیب ببینند، سردرگم شوند یا ناراحتی و رنجی را تحمل كنند.


به زندگی روزه مره تان نگاه کنید:

  • مثلا در ارتباط قبل از ازدواج و دوران نامزدی، بارها شده که مردی را دوست داشتید، و در مراحل آشنایی از دست دادید.
  • و یا در مراحل نامزدی، ارزش هایتان را زیر پا می گذارید و بعدها دچار نگرانی و مسائل خاص می شوید.
  • و یا اینکه نمی توانید با نامزد خودتان ارتباط درستی برقرار کنید.

به نظرتان چگونه زنان هوشمند ارتباطات خود را در دوران نامزدی شکل می دهند و اختیار خود و زندگی شان را در دست دارند؟


اطلاعاتی که امروزه کم و زیاد، غلط یا درست در گوشه کنار اینترنت و شبکه های مجازی پخش شده است که معمولا 99 درصد اشتباه و با موقعیت فردی هر فرد انطباق ندارد.
زنان باهوش، خرد جمعی دانش اموختگان دوره نامزدی هدفمند و راز و رمز جذابیت برای مسائل قبل از ازدواج و نامزدی هدفمند است که برای رسیدن به یک ازدواج موفق آماده سازی شده است.
زنانی که با آگاهی کامل، دوره های توانمندسازی خودشان را گذرانده اند و الان می خواهند به همنوعان خود کمک کنند تا یک زندگی شیرین را تجربه کنند.
این بخش از وب سایت را با عنوان کلوپ زنان باهوش نام گذاری کردم .
و در این بخش تمرکز بر راه حل ها و مکمل های آموزشی برای هر چه توانمندشدن زنان باهوش داریم.

در این کلوپ سه بخش وجود دارد:
1- همفکری دانشجویان برای نامزدی هدفمند: در این قسمت همه دانشجویان دوره میتوانند سوالات خود را درج کنند و دیگر دانشجویان با تمرکز بر مسئله موجود، راهکارهای اصولی خودشان را طبق آموزه های نامزدی هدفمند به دیگر زنان باهوش انتقال دهند.


2- گزارش پایانی دانشجویان: در این قسمت دانشجویان گزارش نهایی دیدن دوره را درج می کنند، و اینکه دوره نامزدی هدفمند برایشان چقدر موثر بوده است و چه آموخته هایی از این دوره بدست آوردند را در اینجا ذکر می کنند.
به دوستانی که گزارشات دیدن هر جلسه را در پارت آخر هر جلسه درج کنند و گزارش نهایی دوره را در این قسمت درج کنند، هدیه ای از طرف استاد نصری با عنوان دوره غیر حضوری ارتباط موثر در پروفایلشان درج می شود.


3- پاسخ ویدئویی و صوتی به سوالات مهم و پرتکرار: در ادامه، برخی سوالاتی که اهمیت بالایی برای یادگیری دیگر زنان باهوش دوره نامزدی هدفمند، توسط استاد پریسا نصری به صورت مستقیم پاسخ داده می شود.

این کلوپ به صورت مستقیم توسط استاد پریسا نصری پاسخ داده می شود.
همچنین این کلوپ فقط ویژه زنان باهوشی است که در دوره غیر حضوری نامزدی هدفمند و راز و رمز جذابیت شرکت کرده اند و از مفاهیم و مطالب این دوره استفاده کرده اند.

قابل توجه است، زنان باهوشی که به تازگی در دوره غیر حضوری نامزدی هدفمند شرکت کرده اند، ظرف 24 ساعت در این گروه قرار می گیرند، تا بتوانند از آموزه ها و همفکری های این گروه استفاده کنند.

نمایش بیشتر
جلسات این برنامه

همفکری دانشجویان برای نامزدی هدفمند

مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

درج گزارش و نظر در جلسات

00 ساعت و 04 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

گزارش پایانی دانشجویان

مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل شماره 1 ویژه دانشجویان

00 ساعت و 17 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ1- رفتارمان در جامعه

00 ساعت و 05 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ2 - لغزش

00 ساعت و 06 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ3 - تغییر رفتار نامزدم

00 ساعت و 06 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ4 - ارتباط دوباره در یک ارتباط بهم خورده

00 ساعت و 01 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ6 - برقراری ارتباط و فن بیان

00 ساعت و 03 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ7 - ارتباط با فرد بدبین

00 ساعت و 05 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ 8 - ابهام در قانون 5

00 ساعت و 01 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ9 - نگران سرد شدن احساس بین من و نامزدم هستم

00 ساعت و 03 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ 10 - من در خارج از کشورم و ...

00 ساعت و 03 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

مکمل آموزشی: رابطه عاطفی

00 ساعت و 12 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ 11 - وابستگی و رفتار با نامزد

00 ساعت و 03 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ 12 - نامزدی در کشور نروژ

00 ساعت و 04 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

پاسخ 13 - شبکه های مجازی

مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه اول

01 ساعت و 23 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه دوم

01 ساعت و 27 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه سوم

01 ساعت و 07 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه چهارم

01 ساعت و 04 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه پنجم

01 ساعت و 22 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه ششم

00 ساعت و 58 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه هفتم

00 ساعت و 59 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه هشتم

00 ساعت و 59 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه نهم

00 ساعت و 59 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

فایل صوتی - جلسه دهم

00 ساعت و 53 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

جزوه نامزدی هدفمند

مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

کتاب ارتباط موثر

مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت1

00 ساعت و 25 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت2

00 ساعت و 23 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت3

00 ساعت و 27 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت4

00 ساعت و 18 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت5

00 ساعت و 18 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت6

00 ساعت و 20 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت 7

01 ساعت و 14 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت 8

00 ساعت و 57 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت 9 (زمان: 24دقیقه)

01 ساعت و 14 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت 10 (زمان: 28دقیقه)

01 ساعت و 26 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت 11 (زمان: 23دقیقه)

01 ساعت و 09 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت 12 (زمان: 21دقیقه)

01 ساعت و 05 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت 13 (زمان: 15دقیقه)

00 ساعت و 45 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن

طرحواره درمانی - قسمت 14 (زمان: 28دقیقه)

01 ساعت و 24 دقیقه
مشاهده نشده
نیاز به مشترک شدن
می خواهم آموزش را شروع کنم.
200,000 تومان
برای دیدن این برنامه آموزشی روی دکمه بالا کلیک کنید.

ثبت نظر و یا سوال

1397/8/18 13:53  مدت زمان عضویت:2045 روز
0
سلام و وقت بخیر.من به تازگی با آقایی آشنا شدم در یک محیط فرهنگی.بعد از اون برخورد ایشون از من خواستند که مجدد همدیگرو ملاقات کنیم.در اولین جلسه اصلا صحبت از اینکه این ارتباط قرار هست به چه هدفی باشه نشد،و فقط گاهی به شوخی گفته میشد شاید وصلت کردیم.و فقط گفتن دوست دارن کسی رو در کنار خودشون داشته باشند و اگر در آینده دوست داشتیم هردو ارتباط نزدیکتر بشه.در دومین ملاقات هم هدف خاصی مطرح نشد.من الان نمیدونم باید بپرسم که هدفشون از ارتباط چی هست یا نه ؟ من 34 ساله و ایشون 40 ساله هستن..و یک مورد دیگه اینکه از داشته های مالیشون خیلی صحبت میکنن البته اصلا حالت فخرفروشی نداره،میخواستم بدونم این ممکنه دلیل ب خصلت خاصی باشه؟
و اینکه مثلاً دست دادن ممکنه باعث دید منفی بشه؟ ممنون میشم پاسخ بدین چون برام مهم هست آینده این ارتباط.
پاسخ ها
- مشاور سایت
1397/8/18 16:24  مدت زمان عضویت:2350 روز
0
سلام دوست عزیز بهتر است بعد از چهار پنج جلسه دیدار در صحبتهای خود به این اشاره کنید که شما حاضز هستید در رابطه ای بمانید که هدفی را در بر داشته باشد و ماندن در رابطه ای که بددن هدف باشد برایتان قابل قبول نیست در واقع با این صحبت به او میفهمانید که اگر تصمیم ازدولج دارند ادامه دهتد .در ضمن سعی کنید زیاد به او نزویک نشوید و حریمها را حفظ کنید .تماس زیاد با او برقرار نکنید اجازه دهید او بیشتر تماس گیرنده باشد .
1397/8/18 10:55  مدت زمان عضویت:2037 روز
0
سلام خانم نصری . نمیدونم چجوری و از کجا بگم. خیلی حالم بد و پریشونم. آقایی که خودش با علاقه اومد سمتم و من و وابسته کرد و از دست دادم.‌ هر طوری هم پیام دادم دیگه جوابی نداده. دقیقا یک هفته شد. کمکم کنید با یه طریقی برشگردونم. دوسش دارم. نمیدونم واقعا آیا سکوت کنم خودش میاد یا نه میره. اون بهونش از این شد که خیلی درگیری کاری داره و تنش داره رابطمون. فقط کمکم کنید خانم نصری . حال بدی دارم کلا. میدونید منظورم چیه میگم یه راهی هست با سیاست زنانگی دلش به دست بیارم؟؟؟ همه جوره هم پیام بهش دادم اما بدون جواب موند. همه رو هم خونده.
کمکم کنید حالم بد
پاسخ ها
- مشاور سایت
1397/8/18 12:10  مدت زمان عضویت:2350 روز
0
سلام دوست عززیز پاسخ شما قبلا داده شده است .دوست داشتن و ماتدن به اجبار نمیشود سعی کنید او را فراموش کنید چرا باید برای کسی که اینطور با شما رفتار میکند ارزش قائل شوید .چنین فردی اگر هم رابطه را با شما شروع کند دوباره بهانه ای برای رفتن پیدا میکند پس بهترین کار این است که سعی کنید به او فکر نکنید و در جمع دوستان خود قرار بگیرید .به خود زمان دهید فراموش کردن او زمان بر است..
1397/8/17 21:59  مدت زمان عضویت:2047 روز
0
سلام خانم نصری عزیزم، انشاالله که همیشه شاد و سلامت باشید.
یه سوالی داشتم، من دوسالی هست متارکه کردم. چندماهیه با پسری آشنا شدم.یکسال از من کوچکتر هست و مجرده. اصرار به ازدواج داره اما من میترسم از ازدواج و شکست دوباره. نمی‌دونم ازدواج منی که 15 سال زندگی مشترک داشتم با یه پسر مجرد درست هست؟
چندماه بعداز آشناییمون گفتم اگر منو میخوای رسماً اقدام کنی و ایشون گفتن هنوز خیلی مشکلات داریم که بینمون حلش نکردیم، من خواستم ارتباطمونو تموم کنیم اما ایشون درخواست یه ملاقاتو دارن که صحبت کنیم درمورد مشکلاتمون و سعی کنیم حلشون کنیم و میگن دوست داشتن آنقدر ارزش داره که آدم بخاطرش تمام سعیشو بکنه سد مشکلاتو از بین ببره.
مثلا تو این موارد باهم مشکل داریم
1_ مخالف شدید ارتباطم با یکی از شوهرخواهرامه و چندین بار سر این موضوع باهم بحث داشتیم و حتی با صحبت عادی هم مختلفه ،اعتقاد داره ایشون مشکل اخلاقی داره و کمی بهم ثابت کرده اما نمی‌خوام این موضوع بین من و خواهرم جدایی بندازه، و خانوادم از مخالفت و مشکل ما باخبر بشن ،نمی‌دونم چجوری باهاشون صحبت کنم و به تفاهم برسیم که تو جاهایی که کل خانواده هستن شاید پیش بیاد یه صحبت ساده بین منو شوهر خواهرم پیش بیاد و این موضوع باعث نشه چندین روز زندگیمون تلخ بشه.
2 _ جاییو خارج از شهر برای زندگی انتخاب کرده اما من مخالفم با زندگی در اونجا دلم میخواد با زکاوت و سیاست در موردش باهاشون صحبت کنم که بپذیره اما راهشو بلد نیستم.
3_ فردیه که شبها اکثرا دیر می‌خوابه و صبها دیر بیدار میشه و چون شغلش آزاده سرکار رفتنش دست خودشه ظهر یا بعدازظهر سرکار می‌ره و این بی برنامگی منو اذیت می‌کنه و نمی‌دونم چجوری درمورد این موضوع باهاشون صحبت کنم و چکار کنم که خودش یه نظمی تو کاراش ایجاد کنه و هدفی داشته باشه تو زندگیش و تلاش کاریشو بیشتر کنه.
4_ خودم شاغل هستم و بارها از صحبتاش متوجه شدم که انتظار داره تو مخارج زندگی کمک کنم و نمی‌دونم چجوری درمورد این موضوع صحبت کنم و حد و حدودی تعیین کنم که مشکلساز نشه.
ممنون میشم هرچه زودتر راهنماییم کنید.
پاسخ ها
- مشاور سایت
1397/8/18 13:37  مدت زمان عضویت:2350 روز
0
سلام دوست عزیز اولا پیشنهاد میکنم که با ازدواج نکنید شرایط خود و اختلاف سنی را در نظر بگیرید شما یک ازدواج ناموفق داشتید او هم یک سال از شما کوچکتر است و این موارد دلیلی میشود که در اینده برای شما مشکلاتی را به وحود اورد پس بهتر است در مورد تصمیم خود تجدید نظر کنید و با توجه به صحبتهایی که داشتید او فردی حساس است و فقط میخواهد حرف خودش را به کرسی بنشاند و اره و نه های زیادی را در زندگی مشترک داشته باشد بسیار زود رنج و کمی هم بدبین است .مانند اینکه به شما میگوید با خواهر و همسرشان رفت و امد نداشته باشید .در ضمن شاید تین شرایط گذاشتن او نشانه این است که بهانه ای باشد که شما از ازدواج او صرف نظر کنید .پس بهتر است شما کمی ذکاوت به خرج دهید و در مورد این مسئله دقیق تر باشید .
1397/8/17 20:22  مدت زمان عضویت:2139 روز
0
سلام و خسته نباشید.
من حدود دو سال هست که ازدواج کردم. همسرم مدیر فروش یه شرکتی هست. خیلی پر انرژی و عاشق ارتباط با دیگران و رفت و آمد. به تازگی در کنار کارش شروع به بردن تور کرده و کلاسهای گردشگری رو میره. من تا حالا با تور مسافرت نکرده بودم و اولین تورو دو سه هفته پیش برد که من هم رفتم. رفتار بازش با خانومهایی که در تور بودن باعث شد با این کار مخالفت کنم. ایشون خیلی راحت با خانومهای تور گپ‌میزدن و حتی با اونها میرقصیدن و حتی فهمید من ناراحت شدم اعتنایی نمی کرد. مخالفت من هیچ اثری روی ایشون نداره و میخواد به کارش ادامه بده. من باید چه رفتاری انجام بدم که بتونم‌ ایشون رو از این کار منصرف کنم. ایشون سریع جو گیر میشه و احساس میکنم در مورد این کار هم همینطور هست. یه تور دیگه دو هفته میبره و من نمیخوام بدم چون واقعا از دیدن رفتاراش عذاب می کشم. وقتی به یاد رفتاراش در تور می افتم انگار کابوسه برام.
لطفا راهنماییم کنید چه کار کنم که این کارو رها کنه؟
پاسخ ها
- مشاور سایت
1397/8/18 14:53  مدت زمان عضویت:2350 روز
2
سلام دوست عزیز این حق شماست که اجازه ندهید این‌کار را ادامه ندهد با توجه به شرایطی که توضیح داده اید کار او پسندیده نیست و اگر خودش هم در این شرایط قرار میگرفت اجازه چنین کاری را به او نمیداد .در یک وقت مناسب با ارامش و احترام با او صحبت کنید و احساس خود را در این مورد بیان کنید و از او بخواهید از این کار خود صرف نظر کند به او بگوید با این کار او شما ارامش خودتان را از دست داده اید و اینده شما و زندگیتان را به خطر می اندازد .به هیچ عنوان با او بحث و دعوا نکنید .
1397/8/16 22:13  مدت زمان عضویت:2047 روز
0
سلام من با آقايي در ارتباطم كه علاقه خودشو بهم ثابت كرده،كل مسئوليتامو عهده دار شده و حتي توي خرج و مخارجمم كمك حالمه
با اينكه وضع مالي خودشم آنچنان نيست
ولي خب ميگه من فعلا قصد ازدواج ندارم شايد تا ده سال ديگه چون واقعا شرايطشم نداره و ميگه تا وقتي هم كه وضعم اونجور كه ميخوام نشه ازدواج نميكنم
و نميخوام تو به پاي من بموني
اگه فرست ازدواج برات پيش اومد ميتوني بري
در قبال كارايي هم كه برام انجام ميده هيچگونه انتظاري هم نداره و اصلا هم قصد سواستفاده نداره و خيلي هم دوسم داره
حتي الان يه شغل دوم هم براي خودش دستو پا كرده و كل وقتشو مشغول كاره و ميگه اينارو فقط به خاطر تو انجام ميدم كه بتونم يه كاري برا دوتامون بكنم،منم چون تو به شهر غريب تنها زندگي ميكنم و البته مجرد هستم تنها كسي كه دارم اونه.البته خونواده ش هم خيلي اسرار بر ازدواجمون دارن ولي خودش ميگه نه
احساس ميكنم از مسئوليت ميترسه
نميدونم چكار كنم با اين رابطه،از طرفي هم فرصت ازدواجي هم ندارم كه بگم ولش كنم برم و خيلي هم دوسش دارم.ممنون ميشم راهنمايي كنيد
پاسخ ها
- مشاور سایت
1397/8/18 15:29  مدت زمان عضویت:2350 روز
0
سلام دوست عزیز ماندن در رابطه ای که هنوز هیچ هدفی در ان وجود ندارد درست نیست بهتر است شما اینده خود را در نظر بگیرید تا کی میخواهید به این صورت در این رابطه بمانید و زمان خود را از دست بدهید .من از سن شما اطلاعی ندارم اما این را میدانید که اگر فرصت و سن ازدواج خود را از دست بدهید دیگر قابل جبران نخواهد بود پس سعی کنید با او صحبت کنید و جایگاهتان را در رابطه مشخص سازید به او بگویید اگر میخواهد به این شیوه بدون هدف ادامه دهد شما حاضر به ادامه دادن رابطه نیستید .شاید این نوع صحبت شما تلنگری باشد برای او و در تصمیم گیری خود تجدید نظر کند .
1397/8/16 19:35  مدت زمان عضویت:2132 روز
0
سلام خانم نصری خدا قوت
من قبلا وقتتونو گرفتم و مشاورین محترم جوابمو دادن، واقعا سپاسگزارم
توروخدا مجدد جوابمو بدین و کمکم کنید
من طبق آخرین پیام مشاور، دقیقا حرفشونوبه طرف مقابلم گفتم، اینکه رابطه ما از اول هم اشتباه بوده و اگر میخای همینجوری بعنوان دوستی ادامه بدی، من موافق نیستم و زنگ تفریح تو هم نیستم که هر موقع کار داشتی باهام تماس میگیری، بهش گفتم که تو 4 ساله این رابطه رو کجدارو مریز کردی و همچنان روراست برام حرف اصلیتو نمیگی که نیت و قصدت از این ارتباطات گاه و بیگاه چیه! ! ولی خانم نصری همچنان بهم میگه من بعنوان دوست باهات صحبت نمیکنم، اصلا حرفش مشخص نیس،و من هم در عذاب هستم واقعا ? حتی بهش گفتم من تحت فشار خانواده هستم و اون گفت خب بهشون بگو طرف هنوز نمیاد ، منم گفتم خب یکی هس که اومده تو نگران نباش ( منظورم اینبود که یعنی غیر از تو خواستگار دیگه ای هم دارم ) و اون در آخر گفت خب برو با همون خواستگارت ازدواج کن خوشبخت بشی دیگه به تلفنهای منم جواب نده، ولی خانم نصری قبلا هم از این حرفا زده و بعد از مدتی دوباره پیداش شده، من حتی شمارشو ردتماس گذاشتم ولی خودشو به هر دری میزنه تا باهام مجدد به بهانه ای حرف بزنه، خلاصه من هر چقدر هم بلاک و ریجکت کال کنم و از هر راهی ارتباط رو میبندم، مجدد اون سعی بر ارتباط داره، چون فامیل دور هم هستیم بالاخره راهی پیدا میکنه برا تماس مجدد....حالا من واقعا نمیدونم چیکار کنم؟ ؟؟ دیگه بهش چی بگم؟ ؟ از اینورم دلم باهاشه و به خواستگارها نمیتونم جواب بدم، میدونم به ضرر خودمه! !!!?? تورو خدا یبارم جوابمو بدین راهنماییم کنید هر چقدر هم عاقلانه و منطقی باهاش میحرفم باز حتی یه حرف حساب نداره، حتی پکیج هم از شما خریدم، اونقدر این رابطه طول کشیده که در رفتار و اخلاقم تاثیر بدی گذاشته، احساس میکنم فقط با لحن خشن با همه صحبت میکنم حتی طرف مقابلم که دوسش دارم، میترسم باهاش حضورا صحبت کنم چون نگرانم باز اشتباه گذشته تکرار بشه ، چند بار بخاطر کاری اومده شهر ما و قسمت نشده همدیگرو ببینیم، 3 ساله همدیگرو ندیدیم و تمام این مکالمات و رفتارها تلفنی بلاتکلیفم، توروخدا کمکم کنید ??????
پاسخ ها
- مشاور سایت
1397/8/18 15:44  مدت زمان عضویت:2350 روز
0
سلام دوست عزیز شما با این رفتار خود فقط فرصتهای خوب خود را از دست میدهید در واقع خود را معلق نگه داشته اید و نمیتوانید تصمیم درستی برای خود بگیرید این را بدانید اگر بخواهید به این صورت ادامه دهید تنها کسی که باخته است خودتان هستید پس احساس را کنار بگذارید و منطقی و عاقلانه عمل کنید برای او فرصتی در نظر بگیرید اگر در این مدت تکلیف شما را مشخص نکرد رابطه را تمام کنید و ادامه ندهید .
1397/8/16 11:09  مدت زمان عضویت:2072 روز
0
سلام. من یک سوالی داشتم. من با کسی که در حال آشنایی هستم و قرارمون شناخت بیشتر هست گاهی اوقات متوجه میشم که این فرد تمام مسائلی که بینمون پیش اومده و قبلا حل شده دوباره همه رو کنار هم می چینه و نتیجه گیری میکنه. چرا که به خوبی این رو میدونم که مسائل تا کوچک هستند و کاه به کوه تبدیل نشده باید حلشون کرد. و همیشه تونستم به خوبی این کارو انجام بدم. شنونده ی فعالی باشم تا بتونم از جایگاه طرف مقابلم درک کنم که چه مشکلی پیش اومده و به موضوع چه گونه نگاه میکنه و بدون هیچ دعواییی و همیشه با زبان خیلی زیبا تمام مسائل رو حل کردیم . چرا که اعتقاد دارم با صحبت کردن در ارامش و در موقعیت مناسب میتوان این ارامش ذهنی رو برای طرف مقابل برای حل مسائل ایجاد کرد. با پرسیدن سوالات به جا برای درک درست مسائله، زبان بدن صحیح ، در ارامش صحبت کردن و بحث رو به نتیجه ی درست رسوندن، اما کم کم دارم متوجه میشم تمام این کار هاییی که انجام دادم انگار واقعا فراموش کرده و انگار اون مسائل به صورت کوتاه مدت حل شده! اما در صورتی که خودش میدونه مسائله حل شده به دلیل ذهن فوق العاده تحلیل گری که داره تمام مسائل رو کنار هم میچینه تا نتیجه گیری کنه و این واقعا منو اذیت میکنه. حتی بعضی حرف ها واقعا هیچ ربطی به هم ندارند اما همه رو به هم به طرز عجیبی مرتبط میکنه از چندین ماه قبل و این منو واقعا از درون اذیت میکنه. و ادمی که میگه:(( ادم ها برای زدن تک تک حرف هاشون دلیلی دارن و پشت حرف هاشون یه منظور خاصی نهفته)) که شاید واقعا اینجوری نباشه گاهی حرف ها از دل برمیاد که دو طرف همدل هم هستند هرچند بر این امر واقف هستم که اقایون از درد و دل کردن زیاد با خانوم ها شاید احساس خوشایندی نکنند اما برخی مسائل باید گفته بشه برای ایجاد همبستگی و همدلی و برخی حرف ها هم باید برای خلوت درد و دل زنانه برای زن بماند که برای مرد جذابیتی نداره. اما واقعا این رفتار برام عجیبه اگه راهنماییم کنین ممنون میشم. شاید موارد کوچکی بوده که واقعا به دلیل مشکلات خانواپگی که داشتم نتونستم بر حرف های طرف مقابلم تمرکز کنم و این طرف مقابلمو ناراحت کرده برای یه مدت خیلی کوتاه دو هفته ای و دوباره تمام گذشته رو کنار هم چیده و وقتی بهش توضیح دادم که تو در ماموریت بودی و نخواستم ذهن تورو درگیر مسائل خودم کنم تا تمرکزت از کارت برداشته نشه و خیلی خسته بودی و بهش گفتم که من باید شرایط تورو هم درک میکردم و سرفرصت مناسب باهات حرف میزدم اما انگار این یه مدت کوتاه دو هفته ای تبدیل شد به اینکه من همیشه گوش نمیدم و ذهنم فقط درگیر مسائل خودمه. و با حرف کاملا این مسائله بینمون رو حل کردم اما میخوام بدونم چرا یه فرد دائما باید همه مسائل رو بخاطر بیاره و کنار هم بچینه؟
پاسخ ها
- مشاور سایت
1397/8/18 16:08  مدت زمان عضویت:2350 روز
0
سلام دوست عزیز با توجه به صحبتهایی که داشتید میشود لین برداشت را کرد که او خودش را درگیر گذشته میکند و حاضر نیست مسائلی که اتفاق افتاده را فراموش کند و در واقع تمام صحبتها و اتفاقاتی که در گذشته افتاده است را به هم ربط میدهد و دلیلی برای رفتار یا موضوعی که در حال اتفاق افتاده است را میداند .ظاهرا او شکاک و بدبین است بهتر است اگر میخواهید با او ازدواج کنید و تصمیمتان قطعی است با او به یک مشاور مراجعه کنید.
1397/8/16 11:09  مدت زمان عضویت:2072 روز
0
سلام. من یک سوالی داشتم. من با کسی که در حال آشنایی هستم و قرارمون شناخت بیشتر هست گاهی اوقات متوجه میشم که این فرد تمام مسائلی که بینمون پیش اومده و قبلا حل شده دوباره همه رو کنار هم می چینه و نتیجه گیری میکنه. چرا که به خوبی این رو میدونم که مسائل تا کوچک هستند و کاه به کوه تبدیل نشده باید حلشون کرد. و همیشه تونستم به خوبی این کارو انجام بدم. شنونده ی فعالی باشم تا بتونم از جایگاه طرف مقابلم درک کنم که چه مشکلی پیش اومده و به موضوع چه گونه نگاه میکنه و بدون هیچ دعواییی و همیشه با زبان خیلی زیبا تمام مسائل رو حل کردیم . چرا که اعتقاد دارم با صحبت کردن در ارامش و در موقعیت مناسب میتوان این ارامش ذهنی رو برای طرف مقابل برای حل مسائل ایجاد کرد. با پرسیدن سوالات به جا برای درک درست مسائله، زبان بدن صحیح ، در ارامش صحبت کردن و بحث رو به نتیجه ی درست رسوندن، اما کم کم دارم متوجه میشم تمام این کار هاییی که انجام دادم انگار واقعا فراموش کرده و انگار اون مسائل به صورت کوتاه مدت حل شده! اما در صورتی که خودش میدونه مسائله حل شده به دلیل ذهن فوق العاده تحلیل گری که داره تمام مسائل رو کنار هم میچینه تا نتیجه گیری کنه و این واقعا منو اذیت میکنه. حتی بعضی حرف ها واقعا هیچ ربطی به هم ندارند اما همه رو به هم به طرز عجیبی مرتبط میکنه از چندین ماه قبل و این منو واقعا از درون اذیت میکنه. و ادمی که میگه:(( ادم ها برای زدن تک تک حرف هاشون دلیلی دارن و پشت حرف هاشون یه منظور خاصی نهفته)) که شاید واقعا اینجوری نباشه گاهی حرف ها از دل برمیاد که دو طرف همدل هم هستند هرچند بر این امر واقف هستم که اقایون از درد و دل کردن زیاد با خانوم ها شاید احساس خوشایندی نکنند اما برخی مسائل باید گفته بشه برای ایجاد همبستگی و همدلی و برخی حرف ها هم باید برای خلوت درد و دل زنانه برای زن بماند که برای مرد جذابیتی نداره. اما واقعا این رفتار برام عجیبه اگه راهنماییم کنین ممنون میشم. شاید موارد کوچکی بوده که واقعا به دلیل مشکلات خانواپگی که داشتم نتونستم بر حرف های طرف مقابلم تمرکز کنم و این طرف مقابلمو ناراحت کرده برای یه مدت خیلی کوتاه دو هفته ای و دوباره تمام گذشته رو کنار هم چیده و وقتی بهش توضیح دادم که تو در ماموریت بودی و نخواستم ذهن تورو درگیر مسائل خودم کنم تا تمرکزت از کارت برداشته نشه و خیلی خسته بودی و بهش گفتم که من باید شرایط تورو هم درک میکردم و سرفرصت مناسب باهات حرف میزدم اما انگار این یه مدت کوتاه دو هفته ای تبدیل شد به اینکه من همیشه گوش نمیدم و ذهنم فقط درگیر مسائل خودمه. و با حرف کاملا این مسائله بینمون رو حل کردم اما میخوام بدونم چرا یه فرد دائما باید همه مسائل رو بخاطر بیاره و کنار هم بچینه؟
1397/8/16 11:06  مدت زمان عضویت:2072 روز
0
سلام. من یک سوالی داشتم. من با کسی که در حال آشنایی هستم و قرارمون شناخت بیشتر هست گاهی اوقات متوجه میشم که این فرد تمام مسائلی که بینمون پیش اومده و قبلا حل شده دوباره همه رو کنار هم می چینه و نتیجه گیری میکنه. چرا که به خوبی این رو میدونم که مسائل تا کوچک هستند و کاه به کوه تبدیل نشده باید حلشون کرد. و همیشه تونستم به خوبی این کارو انجام بدم. شنونده ی فعالی باشم تا بتونم از جایگاه طرف مقابلم درک کنم که چه مشکلی پیش اومده و به موضوع چه گونه نگاه میکنه و بدون هیچ دعواییی و همیشه با زبان خیلی زیبا تمام مسائل رو حل کردیم . چرا که اعتقاد دارم با صحبت کردن در ارامش و در موقعیت مناسب میتوان این ارامش ذهنی رو برای طرف مقابل برای حل مسائل ایجاد کرد. با پرسیدن سوالات به جا برای درک درست مسائله، زبان بدن صحیح ، در ارامش صحبت کردن و بحث رو به نتیجه ی درست رسوندن، اما کم کم دارم متوجه میشم تمام این کار هاییی که انجام دادم انگار واقعا فراموش کرده و انگار اون مسائل به صورت کوتاه مدت حل شده! اما در صورتی که خودش میدونه مسائله حل شده به دلیل ذهن فوق العاده تحلیل گری که داره تمام مسائل رو کنار هم میچینه تا نتیجه گیری کنه و این واقعا منو اذیت میکنه. حتی بعضی حرف ها واقعا هیچ ربطی به هم ندارند اما همه رو به هم به طرز عجیبی مرتبط میکنه از چندین ماه قبل و این منو واقعا از درون اذیت میکنه. و ادمی که میگه:(( ادم ها برای زدن تک تک حرف هاشون دلیلی دارن و پشت حرف هاشون یه منظور خاصی نهفته)) که شاید واقعا اینجوری نباشه گاهی حرف ها از دل برمیاد که دو طرف همدل هم هستند هرچند بر این امر واقف هستم که اقایون از درد و دل کردن زیاد با خانوم ها شاید احساس خوشایندی نکنند اما برخی مسائل باید گفته بشه برای ایجاد همبستگی و همدلی و برخی حرف ها هم باید برای خلوت درد و دل زنانه برای زن بماند که برای مرد جذابیتی نداره. اما واقعا این رفتار برام عجیبه اگه راهنماییم کنین ممنون میشم. شاید موارد کوچکی بوده که واقعا به دلیل مشکلات خانواپگی که داشتم نتونستم بر حرف های طرف مقابلم تمرکز کنم و این طرف مقابلمو ناراحت کرده برای یه مدت خیلی کوتاه دو هفته ای و دوباره تمام گذشته رو کنار هم چیده و وقتی بهش توضیح دادم که تو در ماموریت بودی و نخواستم ذهن تورو درگیر مسائل خودم کنم تا تمرکزت از کارت برداشته نشه و خیلی خسته بودی و بهش گفتم که من باید شرایط تورو هم درک میکردم و سرفرصت مناسب باهات حرف میزدم اما انگار این یه مدت کوتاه دو هفته ای تبدیل شد به اینکه من همیشه گوش نمیدم و ذهنم فقط درگیر مسائل خودمه. و با حرف کاملا این مسائله بینمون رو حل کردم اما میخوام بدونم چرا یه فرد دائما باید همه مسائل رو بخاطر بیاره و کنار هم بچینه؟
1397/8/16 11:04  مدت زمان عضویت:2072 روز
0
سلام. من یک سوالی داشتم. من با کسی که در حال آشنایی هستم و قرارمون شناخت بیشتر هست گاهی اوقات متوجه میشم که این فرد تمام مسائلی که بینمون پیش اومده و قبلا حل شده دوباره همه رو کنار هم می چینه و نتیجه گیری میکنه. چرا که به خوبی این رو میدونم که مسائل تا کوچک هستند و کاه به کوه تبدیل نشده باید حلشون کرد. و همیشه تونستم به خوبی این کارو انجام بدم. شنونده ی فعالی باشم تا بتونم از جایگاه طرف مقابلم درک کنم که چه مشکلی پیش اومده و به موضوع چه گونه نگاه میکنه و بدون هیچ دعواییی و همیشه با زبان خیلی زیبا تمام مسائل رو حل کردیم . چرا که اعتقاد دارم با صحبت کردن در ارامش و در موقعیت مناسب میتوان این ارامش ذهنی رو برای طرف مقابل برای حل مسائل ایجاد کرد. با پرسیدن سوالات به جا برای درک درست مسائله، زبان بدن صحیح ، در ارامش صحبت کردن و بحث رو به نتیجه ی درست رسوندن، اما کم کم دارم متوجه میشم تمام این کار هاییی که انجام دادم انگار واقعا فراموش کرده و انگار اون مسائل به صورت کوتاه مدت حل شده! اما در صورتی که خودش میدونه مسائله حل شده به دلیل ذهن فوق العاده تحلیل گری که داره تمام مسائل رو کنار هم میچینه تا نتیجه گیری کنه و این واقعا منو اذیت میکنه. حتی بعضی حرف ها واقعا هیچ ربطی به هم ندارند اما همه رو به هم به طرز عجیبی مرتبط میکنه از چندین ماه قبل و این منو واقعا از درون اذیت میکنه. و ادمی که میگه:(( ادم ها برای زدن تک تک حرف هاشون دلیلی دارن و پشت حرف هاشون یه منظور خاصی نهفته)) که شاید واقعا اینجوری نباشه گاهی حرف ها از دل برمیاد که دو طرف همدل هم هستند هرچند بر این امر واقف هستم که اقایون از درد و دل کردن زیاد با خانوم ها شاید احساس خوشایندی نکنند اما برخی مسائل باید گفته بشه برای ایجاد همبستگی و همدلی و برخی حرف ها هم باید برای خلوت درد و دل زنانه برای زن بماند که برای مرد جذابیتی نداره. اما واقعا این رفتار برام عجیبه اگه راهنماییم کنین ممنون میشم. شاید موارد کوچکی بوده که واقعا به دلیل مشکلات خانواپگی که داشتم نتونستم بر حرف های طرف مقابلم تمرکز کنم و این طرف مقابلمو ناراحت کرده برای یه مدت خیلی کوتاه دو هفته ای و دوباره تمام گذشته رو کنار هم چیده و وقتی بهش توضیح دادم که تو در ماموریت بودی و نخواستم ذهن تورو درگیر مسائل خودم کنم تا تمرکزت از کارت برداشته نشه و خیلی خسته بودی و بهش گفتم که من باید شرایط تورو هم درک میکردم و سرفرصت مناسب باهات حرف میزدم اما انگار این یه مدت کوتاه دو هفته ای تبدیل شد به اینکه من همیشه گوش نمیدم و ذهنم فقط درگیر مسائل خودمه. و با حرف کاملا این مسائله بینمون رو حل کردم اما میخوام بدونم چرا یه فرد دائما باید همه مسائل رو بخاطر بیاره و کنار هم بچینه؟
1397/8/16 11:01  مدت زمان عضویت:2037 روز
0
سلام. خانوم نصری اگر با فردی که در ارتباطیم سر یه مساله با هم دچار مشکل شده باشیم و مقصر اقا باشه، این درست نیست که تحت هیچ شرایطی برای اشتی کردن خانوم پاپیش بذاره چون قطعا مرد فکر میکنه که دختر وابستشه.(چون من خودم قبلا این کار رو میکردم اما از زمانی که سی دی هاتونو میبینم تصمیم گرفتم خودمو تغییر بدم و دیگه زمان هایی که مقصر نیستم اصلا جلو نرم که متوجه تغییرم بشه و فکر نکنه وابستشم) اما الان یه مشکل که پیش اومده اینه که تا چند روز دیگه تولد ایشونه. من نمیدونم واقعا چیکار کنم. اگه پیام تبریک بدم باز انگار خودم به این بهانه رفتم جلو. اگرم ندم که اصلا کار درستی نیست چون من هدفم اتمام رابطه نیست. فقط میخوام خودم پا پیش نذاشته باشم. گفتم از شما راهنمایی بخوام.
1397/8/16 10:19  مدت زمان عضویت:2053 روز
0
سلام من يكبار سوال كردم ازتون جواب نداديد ممنون ميشم
جواب بديد
همسرم خيلي عشقولانس با من تو خونه خيلي زياد ولي تو جمع مثل غريبه ها ميشه حتي بهم بي احتراميم مي كنه
هر دفعه بهش مي كم قول مي ده نكنه ولي باز تكرار مي كنه
پاسخ ها
- مشاور سایت
1397/8/17 16:52  مدت زمان عضویت:2350 روز
0
سلام دوست عزیز در یک فرصت مناسب با همسر خود گفتگو کنید و احساس خود را در مورد رفتارهای او صحبت کنید ابتدا برای شروع از رفتارهای خوب در منزل تشکر کنید و از او بخواهید رفتارهایی که در بیرون از منزل و در جمع خانوادگی دارد را انجام ندهد .به او بگویید اگر میخواهد به این روش ادامه دهد و این رفتارهایش را تکرار کند محبور خواهی شد در جمعهای دوستانه و خانوادگی همراه او قرار نگیرید .
1397/8/15 20:21  مدت زمان عضویت:2037 روز
0
سلام خانم دکتر در مورد مردان احساسی صحبت کردید ولی نگفتید چجوری باهاشون برخورد کنیم
پاسخ ها
- مشاور سایت
1397/8/18 16:10  مدت زمان عضویت:2350 روز
0
سلام دوست عزبز پاسخ شما داده شده است
1397/8/15 17:27  مدت زمان عضویت:2037 روز
0
سلام‌ وقتتون بخیر. خانم نصری من این دی وی دی ها رو تهیه کردم و تا شماره 3 بنظرم عالی بود که راه جذابیت رو کاملا توضیح میداد. البته الان من سی دی شماره 6 عستم و مابقیش رو ندیدم.فقط اینکه شما توی لایو هاتون از این صحبت میکردید که با دیدن این پکیج ها راه رو برای ورود به قلب طرف مقابل باا اموزش میبینیم و میتونیم کاری کنیم که بدون درخواست ما، اقایون خودشون بسیار مشتاق به ازدواج و هدفمندی رابطه بشن. اما الان که من سی دیا رو میبینم همش یا واسه کسانی میگید که نتاهلند یا اینکه دوره نامزدی هستن. اسن رو هم در نظر بگیرید که خیلی از ماها هنوز شاید ابتدائا وارد رابطه ای شده باشیم که اگر با هم از لحاظ رفتاری اوکی بودیم اونوقت پروسه نامزدی رو از سر بگیریم. چون من دوست داشتم روش هایی رو توضیح بدید که پسر خودش مشتاق برای بدست اوردن ما بشه.
پاسخ ها
- مشاور سایت
1397/8/18 16:13  مدت زمان عضویت:2350 روز
0
سلام دوست عزیز اگر شما سی دی ها را کامل دیده باشید به این نتیجه خواهید رسید که تمام صحبتهایی که خانم نصری داشتند در رابطه با چگونکی جذب کردن یک اقا است .با خوب گوش دادن و عملی کردن هرانچه که توضیح داده شده است میتوانید ازدواج موفقی را داشته باشید.
1397/8/15 10:59  مدت زمان عضویت:2050 روز
0
سلام و عرض ادب
من 34 ساله هستم و 8 ساله که در خارج از کشور زندگی میکنم . در سن 15 سالگی با همسرم که 19 ساله بود ازدواج کردم . و الان بعد از گذشت 19 سال یک پسر 3 ساله دارم . همسرم درخواست جدایی کرده از من به این دلیل که میگه جوانی نکردم و دوست دارم که بقیه عمرم رو مجردی زندگی کنم . میگه من اهل زندگی متاهلی نیستم و نبودم و اصلا نمیدونم چی شد که ازدواج کردم . الان مشکل من این هست که به دلیل فرزند کوچیکم مجبورم با همسرم در یک شهر زندگی کنم که وقتهایی که درس میخونم و دست تنهام بچم بتونه کمی هم در خونه ی همسرم باشه . چون من تنهام اینجا و همه ی خانواده ی من در ایران هستند و من هم موقعیت برگشت به ایران ندارم . ولی اگر به شهر دیگری برم هم هزینه های زندگی برام خیلی بالا میره و از پسشون بر نمیام و هم کلا دست تنهایی مجبور میشم که هم درس بخونم و هم بچه رو نگه دارم . مشکل من این هست که من که عمری با عشق به این آدم زندگی کردم چطور الان باید پیش چشم‌خودش در همین شهر همسرم رو با آدمهای دیگه ببینم و چطور باید قبول کنم که تا آخر عمرم مثل آئینه ی دق جلوی چشمام باشه. زندگی من مثل خانم نصری بود ولی ایشون کلا از اون زندگی کندند ولی من به خاطر فرزندم باید دائم این آدم رو ببینم . چطور میشه با این قضیه کنار اومد ؟ من بسته ی زنان باهوش رو دیشب گرفتم و شروع کردم ولی میشه راهنماییم کنید که با یه آئینه ی دق باید چه کرد ؟
پاسخ ها
- مشاور سایت
1397/8/17 13:47  مدت زمان عضویت:2350 روز
0
سلام دوست عزیز شرایط شما بسیار سخت است و کنار امدن با این شرایط بسیار سخت است اما با توجه به شرایطی که فرمودید باید این وضعییت را مدیریت کنید .کافی است به شرایطی که او برای شما ایجاد کرده است فکر کنید کمی از این حسی که نسبت به او دارید رهایی پیدا میکنید .گذشت زمان این مورد را برای شما عادی میکند فقط باید صبور باشید وتا انجایی که امکانش را دارید ا و را ملاقات نکنید .
برنامه های مرتبط